Ga naar de hoofdinhoud

Veiligheid voor mensen met een beperking

Van "Verkeersonderzoek Dorst"

Ga naar het project

Volgens de tekeningen van de Gemeente Oosterhout is de Olmenstraat aan weerszijden voorzien van een voetpad.

Dit voetpad is onbruikbaar voor mensen met een rollator. Reden:

  1. De bestrating is van een toestand dat je met een rollator daar niet kunt lopen, omdat het straatwerk schuin ligt en de stenen zeer ongelijk.
  2. , Het voetpad staat altijd vol met geparkeerde auto's

Dus mensen met een rollator (o.a. mijn vrouw, maar ook veel mensen uit Dorst die via de Olmenstraat naar de huisartsenpost in de Taxuxstraat gaan) kunnen hier alleen maar midden op de weg lopen. Heel Dorst is een 30km-gebied en alle straten hebben dus dezelfde status. Als dit in de Olmenstraat normaal moet om midden op de weg te lopen, dan mag dat overal. B.v. Ook midden op de Spoorstraat. De Gemeente Oosterhout wil dit probleem niet inzien.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld