Oversteken fietsers en smalle weg voor fietsers en geen voetpad
Van "Verkeersonderzoek Wilhelminakanaal Zuid en omgeving"
Ga naar het project

De weg langs het kanaal onder het viaduct door is erg smal, geen fietspad en ook geen voetpad. Fietsers noordwaarts moeten ook op een gevaarlijke plaats oversteken. (bij een bocht bij een T kruising)
Hier kan een verkeersdeskundige hopelijk de veiligheid verbeteren, zeker ook met het oog op plan Galvanitas
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq