Ketenbaan afsluiten voor doorgaand verkeer richting de 5 eikenweg
Van "Verkeersonderzoek Dorst"
Ga naar het project
Veel sluipverkeer komt vanaf de rotonde op de 5 eikenweg. Door de Ketenbaan af te sluiten voor doorgaand verkeer, scheelt dit enorm veel autoverkeer in Dorst.
Bijkomend voordeel is dat het het veel veiliger wordt om te fietsen op de Ketenbaan. Nu is deze veel te smal voor fietsers en autoverkeer vanuit 2 richtingen. Auto's rijden hier veel te hard en dat er niet vaker een fietser geschept wordt is een wonder.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Peter Huijbregts
Geplaatst door:Peter Huijbregts
3 jaar geleden
Afsluiten van de Ketenbaan lost helemaal niets op. Dan wordt het verkeer van en uit Seters verplicht naar Dorst en Oosterheide 'gedreven'. Het is ook 'de verbinding' met Steenoven, een wijk van Dorst!
Profiel van Chris Loonen
Geplaatst door:Chris Loonen
3 jaar geleden
De Ketenbaan helemaal afsluiten is geen goed idee. Het is waar dat er teveel sluipverkeer over deze weg gaat, maar een andere inrichting van deze weg kan dit probleem ook oplossen. Volledig afsluiten levert voor de inwoners van Dorst en de landbouw onnodig ongemak op.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq