Aansluiting van Tuindorp en Baarschotsestaat op de Rijksweg.
Van "Verkeersonderzoek Dorst"
Ga naar het project
De aansluiting had er al moeten liggen toen er was begonnen de bouw van Tuindorp. We hebben al die tijd met overbelasting te maken van het verkeer in de Baarschotsestraat en Spoorstraat. Hoeveel jaren gaat het nog duren voordat de aansluiting Dorst West op de Rijksweg gaat komen?
Reacties(5)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Janneke Bart
Geplaatst door:Janneke Bart
3 jaar geleden
Aansluitingen maken dmv rotondes, op de Rijksweg. Snelheid Rijksweg verminderd, minder aantrekkelijk voor doorgaand verkeer. En Baarschotsestraat wordt ontlast.
Maak van Baarschotsestraat fietsstrook, auto's te gast. Zorg voor behoud van landelijk karakter in deze wijk.
Profiel van Willem Kunenborg - de Omleiding
Geplaatst door:Willem Kunenborg - de Omleiding
3 jaar geleden
@Janneke Bart Maak gebruik van een VRI i.p.v. een rotonde dat maakt het gebruik van de rijksweg ook minder aantrekkelijk voor doorgaand verkeer en geeft mogelijk een snelle doorstroming voor nood en hulpdiensten.
Profiel van Patrick Janssen
Geplaatst door:Patrick Janssen
3 jaar geleden
@Willem Kunenborg - de Omleiding wat is een VRI!
Profiel van Willem Kunenborg - de Omleiding
Geplaatst door:Willem Kunenborg - de Omleiding
3 jaar geleden
@Patrck Janssen verkeerslichten.
Profiel van Paul van Besouw
Geplaatst door:Paul van Besouw
3 jaar geleden
Dat de aansluitingen voor de wijken Baarschot en Dorst-Oost (nog) niet zijn aangelegd is een zoveelste bewijs van het gebrek aan visie.
Er is op dit moment slechts een toegang voor Dorst en dat is via de Spoorstraat. De Aarschotse straat en de Oude Tilburgsebaan worden nu gebruikt als toegangswegen en zijn daarvoor niet uitgerust. Verder is het van belang dat in geval van calamiteiten er meerdere toe-/-uitgangen zijn.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq