Kruispunt Wethouder van Dijklaan en de Vliert
From "Verkeersonderzoek Dorst"
Go to the project
De Wethouder van Dijklaan wordt vaak gebruikt door doorgaand verkeer. Komende vanuit het bos komen ze vaak met te hoge snelheid Dorst in rijden. Het kruispunt met de de Vliert is daardoor erg gevaarlijk. Vanuit de Vliert komen veel kinderen op de fiets. Vaak wordt hier geen voorrang gegeven wat leidt tot onveilige situaties.
Comments(3)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Bas ..
Posted by:Bas ..
3 years ago
Splitsing is inderdaad gevaarlijk en onoverzichtelijk, ook als je 30km rijdt.
Waarschuwingsbord op Weth. van Dijklaan voor verkeer van rechts zou misschien al iets helpen, maar misschien ook een spiegel zodat je kunt zien dat er verkeer vanuit de Vliert aankomt.
Profile of Jolien Hesselberth
Posted by:Jolien Hesselberth
3 years ago
Zou een fietstunnel een uitkomst kunnen bieden? Uitgang Boswachterij - richting sportvelden?
Profile of Dennis Matthijssen
Posted by:Dennis Matthijssen
3 years ago
@Jolien Hesselberth Dat zou zeker een mooie oplossing zijn zodat alle kinderen ten noorden van het spoor veilig naar school en sport kunnen gaan.
Share
Posted by
Current status
proposed
Tags
Safety
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq