Skip to main content

Aanvragen geveltuintje 'Oosterhout Bloeit'

From "Geveltuin aanvragen"

Go to the project

Beste gemeente,

Een mooi initiatief, een geveltuin, hier wil ik me graag voor aanmelden. Er staat nu wat lavendel, maar een geveltuin zou helemaal ideaal zijn. Kom maar op met die biodiversiteit, de stoep is breed genoeg. En het maakt onze straat en gemeente weer een stukje groener.

Met vriendelijke groet,

Eveline

Official updates

Last update: October 5, 2021

Comments(1)

Please to comment.
Most recent comments have loaded.
Het betreft Pottebakkerstraat 66
  • no likes
Total likes: 0, total dislikes: 0
. Sign in to react.. Sign in to react.

Share

Current status

implemented

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri